SKLEP STACJONARNY
FACEBOOK

Zapraszamy na nasz profil
na Facebooku :)

Tam pojawiają się informacje 
o nowościach, dostawach i wyprzedażach.

WYBÓR ROZMIARU TKANIN

W Tkaninowym Magazynie
1 sztuka = 0,5 metra 

Te 0,5 metra możemy dla Ciebie skroić:
- jako 0,5 metra bieżącego krojonego wzdłuż
(50cm x 150cm)
- lub jako 0,5 metra krojonego wszerz 
(75cm x 100cm)

Taką informację wystarczy pozostawić
w UWAGACH podczas składania zamówienia.


DARMOWA DOSTAWA

Przy zamówieniu powyżej 400PLN 
przesyłka kurierska
GRATIS!

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Zapraszamy do naszego
PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO :)

Rejestrując się w naszym sklepie
za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz jeden punkt.

Im więcej ich zbierzesz, tym większy rabat otrzymasz na kolejne zakupy.

2000pkt = rabat 2%
 3000pkt = rabat 3% 
 4000pkt = rabat 4% 
 5000pkt = rabat 5% 
10000pkt = rabat 8% 

________________________________
Program ruszył 21.06.2017r.




Zwroty i reklamacje


ZWROTY:
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Przedmiotu.

2. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dokonania zwrotu Towaru należy wysłać w w/w terminie na adres:
Tkaninowy Magazyn Karolina Kiwiorska,
Misjonarzy Oblatów 26c/55,
40-129 Katowice 
lub na adres e-mailowy: sklep@tkaninowymagazyn.pl

Stosowne oświadczenie przyślemy na podany przy zakupie Państwa adres e-mail.

3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Kupujący pokrywa koszty wysyłki zwracanego Towaru. 
Zwrot musi być dokonany poprzez przesyłkę rejestrowaną, tj. listem poleconym lub paczką pocztową.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru jest jego kompletność, brak śladów użytkowania oraz brak jakichkolwiek uszkodzeń czy zabrudzeń a także posiadanie dowodu zakupu, tj. paragonu lub kopii faktury.

5. Po otrzymaniu zwrotu od Klienta, Sklep dokonuje weryfikacji stanu Produktów. 
W przypadku, gdy wymagania dotyczące zwrotu zostaną przez Klienta spełnione, w ciągu 7 dni roboczych Sklep dokona zwrotu wartości Zamówienia (wartość Produktów wraz z kosztami wysyłki, jaki uiścił Klient przy opłacaniu Zamówienia) na wskazany przez Klienta rachunek konta bankowego.


REKLAMACJE:
1. Wszelkie reklamacje związane z Produktami zakupionymi w Sklepie powinny być wysłane w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres mail: sklep@tkaninowymagazyn.pl
 wraz z dowodem potwierdzającym zakup Produktu w Sklepie.

2. Sprzedawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Produkt zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad lub naprawiony, zgodnie z dyspozycją Klienta wskazaną w reklamacji, a jeżeli nie będzie to możliwe, Klient będzie mógł, według własnego uznania, odstąpić od umowy sprzedaży i otrzymać zwrot zapłaconej ceny Produktu lub żądać obniżenia ceny.

4. Sprzedawca dopuszcza  indywidualnie uzgodnione z Klientem, na wyraźne jego żądanie, sposoby załatwienia reklamacji po jej pozytywnym rozpatrzeniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl