SKLEP STACJONARNY


KATOWICE

MICKIEWICZA 12 

PON-PT       9.30 - 17.00
SOB            10.00 - 13.30

  

TEL. 502 788 502
(W GODZINACH PRACY SKLEPU)



O EWENTUALNYCH ZMIANACH
ZAWSZE INFORMUJEMY NA NASZYM PROFILU
NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE
 

FACEBOOK & INSTAGRAM

Zapraszamy na nasze profile 
na Facebooku i Instagramie:)

Tam pojawiają się informacje 
o nowościach, dostawach
i wyprzedażach.

KOSZ WYPRZEDAŻOWY
Zwroty i reklamacje


ZWROTY:
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Przedmiotu.

2. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dokonania zwrotu Towaru należy wysłać w w/w terminie 
 adres e-mailowy: sklep@tkaninowymagazyn.pl


3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Kupujący pokrywa koszty wysyłki zwracanego Towaru. 
Zwrot musi być dokonany poprzez przesyłkę rejestrowaną, tj. listem poleconym, paczką pocztową lub poprzez firmę kurierską,
wyłącznie na adres sklepu stacjonarnego tj. 40-001 Katowice, Mickiewicza 12.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru jest jego kompletność, brak śladów użytkowania oraz brak jakichkolwiek uszkodzeń czy zabrudzeń a także posiadanie dowodu zakupu, tj. paragonu lub kopii faktury.

5. Po otrzymaniu zwrotu od Klienta, Sklep dokonuje weryfikacji stanu Produktów. 
W przypadku, gdy wymagania dotyczące zwrotu zostaną przez Klienta spełnione, w ciągu 7 dni roboczych Sklep dokona zwrotu wartości Zamówienia (bez kosztów wysyłki, jaki uiścił Klient przy opłacaniu Zamówienia) na wskazany przez Klienta rachunek konta bankowego.


REKLAMACJE:
1. Wszelkie reklamacje związane z Produktami zakupionymi w Sklepie powinny być wysłane w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres mail: sklep@tkaninowymagazyn.pl
 wraz z dowodem potwierdzającym zakup Produktu w Sklepie.

2. Sprzedawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Produkt zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad lub naprawiony, zgodnie z dyspozycją Klienta wskazaną w reklamacji, a jeżeli nie będzie to możliwe, Klient będzie mógł, według własnego uznania, odstąpić od umowy sprzedaży i otrzymać zwrot zapłaconej ceny Produktu lub żądać obniżenia ceny.

4. Sprzedawca dopuszcza  indywidualnie uzgodnione z Klientem, na wyraźne jego żądanie, sposoby załatwienia reklamacji po jej pozytywnym rozpatrzeniu.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl